Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Rożek: agencje i sieci partnerskie wiedziały o zarzutach dotyczących influencerów

Rożek w filmie "Pandora Gate – na poważnie" podkreśla, że nie wierzy, aby agencje i sieci nie wiedziały o zarzutach (screen: YouTube/Nauka. To Lubię)

Według Tomasza Rożka, twórcy kanału Nauka. To Lubię, agencje marketingowe, sieci partnerskie oraz branża wideo wiedziały o zarzutach dotyczących twórców, którym w ostatnim czasie zarzuca się zachowania pedofilskie, ale dla własnej korzyści – nie reagowały.

Rożek w filmie "Pandora Gate – na poważnie" podkreśla, że nie wierzy, aby agencje i sieci nie wiedziały o zarzutach. "Sieć partnerska żyje z reklam" – wyjaśnia i dodaje, że sieci działają również jako reprezentanci influencerów. "W sieci pojawiają się nagrania i głupie żarty, w których ten temat [wykorzystywania nieletnich] pojawiał się już od dawna" – mówi.

Czytaj też: „Pandora gate" i oskarżenia Wardęgi uderza we wszystkich youtuberów. "Zagubieni ludzie"

Rożek: – W agencjach i sieciach partnerskich są osoby, których zadaniem jest śledzenie, co o tych twórcach mówią inni. I mówili, ale branża wolała siedzieć cicho – jednoznacznie stwierdza.

Przypomnijmy, że Stuart K.-B., znany jako "Stuu", był jednym z założycieli agencji Spotlight. Był też związany z siecią partnerską LifeTube – podobnie zresztą jak inni wymieniani youtuberzy w Pandora Gate, czyli Boxdel, DeeJayPallaside oraz Marcin Dubiel.

Czytaj też: Generacja Z i motywy światpoglądowe napędzają re-commerce. Raport Grupy OLX

(KAP, 23.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.