Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" daje 30 proc. rabatu na cyfrową subskrypcję z powodu wygranych wyborów

"Kreacje dostosowujemy do przebiegu wydarzeń" - informuje Joanna Chmielecka, dyrektorka pionu cyfrowego

"Wygraliśmy! Bądźmy razem" – takim hasłem czytelnicy "Polityki" są zachęcani do wykupienia cyfrowej subskrypcji w specjalnej cenie.

Na czas wyborów parlamentarnych "Polityka" zaoferowała subskrybentom 30 proc. rabatu na każdy oferowany pakiet. Standardowy, obejmujący dostęp przez rok do tekstów tygodnika, portalu Polityka.pl i aplikacji Fiszki Polityki kosztuje teraz 209,30 zł (bez rabatu 299 zł). Promocja przed wyborami była promowana hasłem: "Tak się pisze historia. Bądźmy razem". Teraz ją przedłużono i czytelników wchodzących do serwisu tygodnika wita hasło: "Wygraliśmy! Bądźmy razem".

Czytaj też: "Dziennik Zachodni" wycofuje plagiat tekstu opublikowanego w sieci. Będą konsekwencje wobec autorki

– Promocję rozpoczęliśmy w tygodniu przed wyborami, kreacje dostosowujemy do przebiegu wydarzeń, a ofertę dostosowujemy do obserwowanych trendów sprzedaży. Jesteśmy z kampanii zadowoleni, więc nie wykluczamy jej przedłużenia – informuje Joanna Chmielecka, dyrektorka pionu cyfrowego w spółce Polityka.

(GK, 20.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.