Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polaków w eliminacjach piłkarskiego Euro 2024 najdroższy w listopadowym cenniku TVP

W listopadzie najwięcej – do 237,4 tys. zł – trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot przy wieczornym meczu Polska – Czechy (fot. Pixabay.com)

Mecz reprezentacji Polski w eliminacjach piłkarskiego Euro 2024 jest najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na listopad.

W listopadzie najwięcej – do 237,4 tys. zł (sprzedaż łączona w TVP 1 i TVP Sport) – trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot przy meczu eliminacyjnym Polska – Czechy z 17 listopada. Natomiast ceny spotów przy towarzyskim meczu piłkarskim Polska – Łotwa (21 listopada) w TVP 1 i TVP Sport dochodzą do 191,7 tys. zł.

Czytaj też: Prawie 9,8 mln widzów oglądało ogłoszenie wyników wyborów. Najwięcej w TVN

Za spot przy serialu "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić do 148,1 tys. zł (36,5 proc. więcej, niż rok wcześniej), przy "Wiadomościach" TVP 1 – do 122,7 tys. zł (1,8 proc. mniej), a przy "Barwach szczęścia" TVP 2 – do 112,6 tys. zł (42,4 proc. więcej).

Według danych Nielsen Media, podanych przez TVP, mecz Polska – Mołdawia rozegrany w ramach eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2024 w niedzielę 15 października oglądało w TVP 2 średnio 2,4 mln widzów, przy udziałach na poziomie 17 proc. w grupie ogólnej 4+. Z kolei łącznie z TVP Sport było to 3,6 mln widzów i 25,6 proc. udziału. Spotkanie nadawał też Polsat Sport Premium 1. Nie jest on jednak monitorowany przez Nielsena.

Czytaj też: Exit poll w trzech stacjach. TVP Info w ciszy kadziło rządowi i promowało "Reset"

(MNIE, 17.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.