Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Należący do Polska Press portal i.pl po roku powyżej założeń. Nie unika propagandy

Portal i.pl nie jest jeszcze notowany w pierwszej dwudziestce Mediapanelu

Rok temu ruszył portal horyzontalny Polska Press – i.pl. Po 12 miesiącach udało mu się przekroczyć założenia biznesowe.

Portal i.pl wystartował 5 września 2022 roku podczas XXXI Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Nie proponował szczególnie nowatorskich rozwiązań layoutowych, mógł za to oprzeć się na rozległej, liczącej ok. 500 serwisów sieci Nasze Miasto. 

Cel osiągnięty już w czwartym miesiącu

– Serwis informacyjny i.pl funkcjonuje na rynku równo rok i jest jednym z najmłodszych ogólnopolskich portali informacyjnych. W momencie jego startu określony został cel biznesowy zakładający zdobycie uwagi 5 mln realnych użytkowników miesięcznie w ciągu pierwszego roku działania – przekazuje "Presserwisowi" biuro prasowe Polska Press.

Czytaj też: Biuletyn "100 największych afer" trafi do regionów wykluczonych informacyjnie

– Jak wynika z badania Mediapanel, cel został osiągnięty już w czwartym miesiącu od uruchomienia serwisu (czyli w styczniu). W lipcu br. portal i.pl odwiedziło ponad 7,1 mln realnych użytkowników (wg Mediapanelu). Tym samym portal wyprzedził m.in. Wprost.pl czy Natemat.pl. W sierpniu br. serwis i.pl odwiedziło niemal 6,4 mln realnych użytkowników.

Według danych Mediapanelu za sierpień wszystkie serwisy Polska Press łącznie mają ponad 17,4 mln RU (realnych użytkowników). W grupie PP od i.pl większe jest tylko Naszemiasto.pl, które w sierpniu odwiedziło ponad 9,8 mln RU. Serwis i.pl korzysta z przekierowań ruchu z wciąż silnych serwisów regionalnych należących do tytułów Polska Press (np. Gazetapomorska.pl, Dziennikzachodni.pl czy Gazetawrocławska.pl). Także przekierowań automatycznych: galerie zdjęć w tych serwisach zawsze kończą się przeniesieniem użytkownika do i.pl. 

Portal i.pl należy do zależnej od Polska Press spółki PL24. Polska Press należy do Orlenu. Orlen jest spółką Skarbu Państwa. Jak niedawno zauważył "Presserwis", portal i.pl nie waha się przed umieszczaniem wysoko w serwisie treści propagandowych. Niedawno tuż pod newsami opublikowano cały dział pod nazwą "Program PiS".

Czytaj też: Maciej Świrski podpisał nową koncesję radia Tok FM. Rozgłośnia może nadawać do 2033 roku

(PAR, 12.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.