Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miłosz Kłeczek został prowadzącym program "Polska mówi" w TVP 1

Dotychczas Kłeczek, razem z Magdaleną Ogórek, był gospodarzem "Areny poglądów" (screen: YouTube/TVP Info)

Od 30 sierpnia TVP 1 nadaje cotygodniowy program publicystyczny "Polska mówi". Jego prowadzącym został Miłosz Kłeczek.

Program można oglądać w środy o 21.10. Trwa około godziny. W "Polska mówi" pytania politykom mogą zadawać mieszkańcy miejscowości, które odwiedza ekipa programu.

Kłeczek daleki od bezstronności

"7 tygodni do wyborów. 7 miejsc w Polsce. 7 debat z państwa udziałem, jakich jeszcze w telewizji nie było. Opuszczamy studio w Warszawie i ruszamy w teren. Zazwyczaj ja zadaję pytania. Teraz to Polacy przepytają polityków" – mówi Kłeczek w zwiastunie programu.

Czytaj też: Kanał TVP Info pokazał materiały TVN 24 z nawałnicy w Warszawie bez podania źródła

Dotychczas Miłosz Kłeczek, razem z Magdaleną Ogórek, był gospodarzem "Areny poglądów". Cykl oglądało w TVP 1 średnio 425 tys. widzów, a jego wyniki były poniżej średniej stacji. Z nieoficjalnych informacji "Presserwisu" wynika, że nie będzie on kontynuowany.

Miłosz Kłeczek jest kojarzony z konfrontacyjnym sposobem prowadzenia programów i daleką od bezstronności metodą pracy na konferencjach prasowych. W kwietniu 2022 roku Rada Etyki Mediów stwierdziła, że materiał Kłeczka o mobbingu w Senacie naruszał zasady prawdy, obiektywizmu, oddzielenia informacji od komentarza oraz szacunku i tolerancji. Z kolei we wrześniu 2021 roku REM uznała, że w programie "O tym się mówi" Miłosz Kłeczek zadawał senatorowi Kazimierzowi Kleinie nieobiektywne pytania oraz nie pozwalał mu dojść do głosu. REM podkreślała wtedy, że naruszono zasady obiektywizmu i uczciwości.

Czytaj też: Medal Wolności Słowa 2023: Ewa Łętowska, Piotr Świerczek, Owsiakowie i Lech Wałęsa

(MNIE, 31.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.