Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Okrasa w kampanii branded content OLX

Zwieńczeniem projektu ma być przygotowanie książki kucharskiej zawierającej poszerzony zestaw lunchowych przepisów przygotowanych przez Okrasę (screen: YouTube/ OLXPolskaYT)

OLX rusza z kampanią branded content z udziałem Karola Okrasy, popularnego szefa kuchni i autora telewizyjnych programów kulinarnych.

Karol Okrasa we współpracy z OLX Praca chce inspirować do zdrowego i prostego gotowania posiłków idealnych do odgrzania podczas przerwy w pracy. Startująca kampania marki OLX Praca jest skierowana do ludzi aktywnych na rynku pracy, chcących urozmaicić swój lunch box. Przepisy Karola Okrasy są dostępne w kanałach social media OLX i w serwisie Zawodowo OLX.

W sferze offline zaplanowane zostały działania w ramach komunikacji wewnętrznej, kierowanej do pracowników OLX. Zwieńczeniem projektu ma być przygotowanie książki kucharskiej zawierającej poszerzony zestaw lunchowych przepisów przygotowanych przez Okrasę.

Karol Okrasa współpracował już z OLX Praca przy okazji realizowanych w formie telewizji śniadaniowej eventów OLX Know How.

Pierwszy materiał wideo jest dostępny m.in. na profilu OLX w serwisie YouTube, a pełny przepis - na Zawodowo OLX.

Za rozwinięcie idei kreatywnej i produkcję kampanii Lunchbox OLX by Karol Okrasa odpowiada agencja kreatywna Good People.

Równolegle OLX w mediach społecznościowych prowadzi kampanię reklamową prowadzoną pod hasłem "Podaj dalej". Zaangażowano do niej celebrytów i influencerów.

(AMS, 30.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.