Dentsu Polska autorem programu branded content Kinder Niespodzianki w TVP
Każdy epizod skupia się na innym "słowie od serca" (fot. materiały prasowe)
Ferrero we współpracy z Dentsu Polska stworzyło program branded content Kinder Niespodzianki – "Słowa od serca".
W ramach projektu powstało 12 odcinków po 44 sekundy oraz jeden trzyminutowy materiał. Na przykładzie 12 rodzin z całej Polski widzowie poznają siłę słów – najpierw z perspektywy dzieci, następnie rodziców, a na końcu dzięki krótkiej, praktycznej wskazówce, jak wprowadzać pozytywną komunikację w codzienność.
Seria jest emitowana w paśmie antenowym w TVP, a nie reklamowym, a produkt nie pojawia się w odcinkach.
Każdy epizod skupia się na innym "słowie od serca", m.in.: "Słowa zmieniają świat", "Kocham Cię", "Przytul mnie", "Dobrze, że jesteś", "Jesteśmy z Ciebie dumni", "Pobawmy się", "Zawsze mnie zaskakujesz", "Jesteś super", "Spełniaj marzenia", "Przytulmy się", "Ale niespodzianka!" oraz "Czego nauczyły nas słowa?".
Inspiracją do powstania serii była nowa kolekcja jajek Kinder Niespodzianka "Messages", na których opakowaniach umieszczono te same komunikaty.
Dentsu Polska odpowiada za kompleksową realizację produkcji – od opracowania kreacji, przez produkcję, po komunikację oraz współpracę z TVP.
(AMS, 12.12.2025)










