Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: „Rzeczpospolita” w czerwcu powróciła na miejsce lidera najczęściej cytowanych

"Rzeczpospolita", której redaktorem naczelnym jest Bogusław Chrabota, była w czerwcu najczęściej cytowanym medium (screen: YouTube.com/Rzeczpospolita/TV)

Według Instytutu Monitorowania Mediów „Rzeczpospolita” był w czerwcu na czele najczęściej cytowanych mediów. W tym miesiącu powoływano się na nią niemal 3 tys. razy.

W czerwcu polskie media często powoływały się na wywiad Jacka Nizinkiewicza w „Rzeczpospolitej” z byłym prezydentem Lechem Wałęsą, który komentował swój udział w marszu 4 czerwca w Warszawie. W TOP 3 czerwcowego zestawienia był również TVN 24 z liczbą prawie 2,9 tys. odwołań w innych tytułach i Wirtualna Polska, którą cytowano 2,8 tys. razy.

Czytaj też: TVP usunęła z ramówki programy Bogusława Wołoszańskiego, bo startuje w wyborach z list KO

W kategorii dzienników za „Rzeczpospolitą” była „Gazeta Wyborcza” (2,3 tys. cytowań) i „Super Express” (1,4 tys.).

Wśród stacji telewizyjnych za TVN 24 były TVP Info (1,9 tys.) i Polsat News (1,9 tys.).

W kategorii stacji radiowych pierwsze miejsce należało do RMF FM (2,5 tys.), drugie do Radia Zet (2,3 tys.), a trzecie do Programu III Polskiego Radia (0,4 tys.). 

W kategorii portali internetowych prowadzi Wirtualna Polska (2,8 tys.) przed Interią (1,8 tys.) i Onetem (1,7 tys.).

W czerwcowym rankingu tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajmuje "Wprost" (481 wzmianek), a dalej jest "Viva" (300) i "Do Rzeczy" (287).

Czytaj też: Minister Zbigniew Ziobro chce unieważnienia wyroku wobec Ogórek i Ziemkiewicza

W rankingu miesięczników i dwumiesięczników pierwsze miejsce zajmuje "Forbes" (244), a dalej są: "Perspektywy" (187), "Twój Styl" (137), "Press" (133) i "Zwierciadło" (40)

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 42 303 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Czytaj też: PiS wykorzystuje w kampanii fragmenty programów TVN 24 i Radia Zet. Media protestują

(MZD, 19.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.