Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Arbitror chce informować o aferach władzy tam, gdzie TVP jest najsilniejsza

- Nie chcemy nikomu podpowiadać, jak ma głosować - zastrzega Marcin Celiński, prezes fundacji Arbitror (screen: You Tube/Reset Obywatelski

"100 największych afer ostatnich lat" – to tytuł broszury, którą zamierza wydać Fundacja Arbitror. Ma ona uzupełnić wiedzę o tym, co się dzieje w mniejszych miastach i miejscowościach Polski, których mieszkańcy wiedzę czerpią głównie z Telewizji Polskiej. Fundacja zbiera właśnie pieniądze na ten projekt.

Broszury mają mieć format magazynowy, podobny np. do dodatków historycznych do tygodników. Dystrybuowane mają być przez lokalne sklepy, punkty usługowe i wolontariuszy. Materiały do broszury przygotować ma zespół autorów i researcherów.

Czytaj też: KRRiT otrzymała cztery skargi na TVP dot. serialu dokumentalnego Cenckiewicza i Rachonia

W serwisie Zrzutka.pl trwa zbiórka pieniędzy na wydanie broszury. Fundacja Arbitror chce pozyskać 300 tys. zł. – To umożliwi wydanie 100 tys. egz. Jeżeli uda nam się zebrać więcej pieniędzy, nakład naszej broszury będzie większy – mówi Marcin Celiński, prezes fundacji Arbitror, związanej z wydawnictwem Arbitror.

Termin wydania broszury fundacja Arbitror zaplanowała na przełom lipca i sierpnia. Czy ma on związek ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi, które planowane są na październik? – Zależy nam na tym, żeby ludzie mieszkający w tzw. Polsce powiatowej, gdzie wielu osób nie stać na płatne kanały informacyjne i skazani są głównie na TVP, mieli pełną wiedzę o wydarzeniach politycznych i społecznych w Polsce. Nie chcemy nikomu podpowiadać, jak ma głosować. Ważne tylko, żeby wszyscy mieli możliwość podejmowania decyzji na podstawie pełnej wiedzy. Obecnie tak nie jest, bo TVP pomija wiele informacji i przekazuje głównie rządową propagandę – tłumaczy Marcin Celiński.

Czytaj też: Stronę Radia Łódź zdominowały informacje o wydarzeniu marszałka z PiS

(MAK, 24.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.