Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O prawie 8 proc. wzrosło średnie wynagrodzenie brutto w TVP

W 2022 roku spółka przyjęła do pracy 274 osoby i zwolniła 289 pracowników (fot. Mateusz Grochocki/East News)

Telewizja Polska na koniec 2022 roku zatrudniała 2893 pracowników, czyli o 20 mniej, niż na koniec 2021 roku. Średnie wynagrodzenie pracowników wzrosło o 7,9 proc., do 11 317 zł brutto - wynika z danych, które zestawił "Presserwis".

Ze sprawozdania TVP złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że w zakładzie głównym pracowały 2193 osoby (spadek o 1,8 proc. względem końca 2021 roku), a w oddziałach terenowych - 700 (wzrost o 3,1 proc.), z czego najwięcej - 87 - w TVP 3 Kraków.

W Telewizyjnej Agencji Informacyjnej było 202 pracowników, to taki sam poziom jak rok wcześniej. Liczba etatów dziennikarskich w TVP wzrosła o 6,8 proc., do 318.

W 2022 roku spółka przyjęła do pracy 274 osoby i zwolniła 289 pracowników.

Średnie zarobki pracowników TVP wzrosły z 10 491 zł do 11 317 zł brutto. Wynagrodzenia zarządu telewizji w 2022 roku wyniosły 1,66 mln zł, a członków rady nadzorczej - 219 tys. zł. 

W 2022 roku TVP, o czym napisaliśmy jako pierwsi, zanotowała 50,7 mln zł straty, podczas gdy w 2021 roku wypracowała 3,9 mln zł zysku netto. Przychody spółki urosły o 9,5 proc. - do 3,563 mld. "Zaplanowana strata na 2022 rok miała wynieść 192 mln zł" - ujawnił dziennikarzom pod koniec maja prezes TVP Mateusz Matyszkowicz. I wyjaśnił: "50 mln zł straty to zapis księgowy, dokumentujący dyskonto pomiędzy nominalną wartością obligacji a ceną uzyskaną z ich sprzedaży".

(KOZ, 15.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.