Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia opolskich koncertów w TVP dochodziła do 2,42 mln osób

Najwięcej widzów zgromadził otwierający koncert "Wielka Gala - Od Opola do Opola" (fot. materiały prasowe)

60. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 1,87 mln widzów – o 35 tys. mniej niż przed rokiem. Impreza TVP zgromadziła jednak więcej widzów niż festiwal Polsatu w Sopocie.

Festiwal w piątek 9 czerwca otworzyła "Wielka Gala – Od Opola do Opola", którą śledziło w TVP 1 i TVP Polonia 2,43 mln widzów przy 22,8 proc. udziału w rynku. Odbywające się również pierwszego dnia "Debiuty" zgromadziły 1,16 mln widzów (21,6 proc. udziału).

Czytaj też: Prezenter TVP Rafał Brzozowski zwycięzcą opolskiego koncertu produkowanego przez TVP

Drugiego dnia, czyli w sobotę 10 czerwca, zorganizowano koncerty "Premiery" (1,97 mln widzów; 18,5 proc. udziału) i "Czas ołowiu" (1,51 mln widzów; 19,3 proc.).

Ostatni dzień festiwalu rozpoczął się od koncertu "Cała sala śpiewa z nami, czyli hity opolskiej publiczności", który przyciągnął 2,4 mln widzów, co przełożyło się na 19,7 proc. udziału. Następnie odbył się koncert "Ale to już było. Jest. I będzie! 60. KFPP, Opole 2023" – miał 1,88 mln widzów i zapewnił 24,5 proc. udziału.

Dla porównania tegoroczną edycję Polsat SuperHit Festiwal w Sopocie (26-28 maja) oglądało w Polsacie średnio 1,76 mln widzów, co dało stacji 17,6 proc. udziału.

Dane: Nielsen Media. Uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Politycy kontra dziennikarze, czyli mały słownik wymyślnych określeń na nielubiane media

(KOZ, 13.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.