Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zygmunt Chajzer bez programu w News 24. Potrzebni sponsorzy

Zygmunt Chajzer w przeszłości prowadził teleturnieje Polsatu, np. "Idź na całość" i "Moment prawdy" (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Kanał News 24 (Astro) nie wprowadził do oferty zapowiadanego pod koniec lutego programu prezentera radiowo-telewizyjnego Zygmunta Chajzera. Choć nagrano dwa odcinki, na razie nie pojawią się na antenie, bo program nie ma sponsorów.

W cyklu "Chajzer podaje" prezenter miał rozmawiać i gotować razem z zaproszonymi gośćmi.

- Przygotowaliśmy dwa odcinki, ale na razie nie mam żadnych sygnałów ze strony stacji o kontynuacji cyklu i emisji dwóch odcinków, które już zostały nagrane - mówi "Presserwisowi" Zygmunt Chajzer.

Ryszard Krajewski, prezes Astro, informuje nas, że program pojawi się na antenie, gdy znajdą się sponsorzy. Mieliby oni finansować jego produkcję.

Zobacz także: Wojciech Grzędziński autorem Zdjęcia roku w Grand Press Photo 2023

Zygmunt Chajzer współpracuje z Radiem Pogoda (Grupa Radiowa Agory). W przeszłości prowadził m.in. teleturnieje Polsatu "Idź na całość" i "Moment prawdy".

Kanał News 24 jest dostępny m.in. w UPC Polska oraz w mniejszych i średnich sieciach kablowych. Według Nielsen Media, w kwietniu miał poniżej 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+.

W ostatnim czasie ze stacji odeszła część dziennikarzy, a program na żywo został skrócony. Z kolei byli pracownicy informowali, że nie otrzymali wynagrodzenia.

(MNIE, 24.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.