Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KIM wybrał w przetargu ASM Research Solutions Strategy z Kutna

ASM zaproponowało najniższą cenę w przetargu (screen: Kim.gov.pl)

ASM Research Solutions Strategy (formalnie ASM Centrum Badań i Analiz Rynku) z Kutna wygrało przetarg Krajowego Instytutu Mediów na wykonawcę badania założycielskiego.

Jak podał KIM, oferta złożona przez ASM uzyskała najwyższą liczbę punktów. Firma zaproponowała również najniższą cenę (1,65 mln zł). Oferty złożyły również: PBS (opiewała na 1,84 mln zł), Research Collective (1,75 mln zł) i Ipsos (1,67 mln zł).

Instytut zamierzał przeznaczyć na realizację badania maksymalnie 2,77 mln zł. Wybrana firma dostarczy KIM dane populacyjne na temat konsumpcji usług medialnych i posiadania urządzeń do ich odbioru. KIM chce, by w drugim półroczu 2023 roku firma zrealizowała 4,6 tys. kompletów wywiadów z respondentami.

Elżbieta Czerniec-Jaworska, PR manager w ASM Research Solutions Strategy, informuje "Presserwis", że firma prowadzi badania od 1996 roku. - Realizujemy zarówno badania społeczne, jak i konsumenckie. W zakresie badań terenowych, które będziemy realizować dla wzmiankowanego zleceniodawcy, od wielu lat legitymujemy się Certyfikatem Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów, który uzyskujemy na podstawie corocznego audytu - tłumaczy Czerniec-Jaworska. I dodaje: - W ciągu minionych kilkunastu lat zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów badawczych o zbliżonych parametrach metodologii i próby. Regularnie realizujemy duże, ogólnopolskie projekty.

Badanie założycielskie KIM obejmujące 2022 rok, poza własną siecią ankieterską, realizowane było - jak przekazywało "Presserwisowi" biuro prasowe Instytutu - przez firmy Research Collective i Ipsos. Research Collective odpowiada także za tegoroczne badanie założycielskie dla Nielsen Audience Measurement.

P.o. dyrektorem KIM jest obecnie Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

(KOZ, 23.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.