Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis SkyShowtime zanotował słabszy debiut w Polsce niż Disney+

SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount (fot. materiały prasowe)

Serwis SkyShowtime miał w Polsce słabszy debiut niż konkurencyjny Disney+ – wynika z danych Mediapanel PBI/Gemius.

W miesiącu premiery (od 14 czerwca 2022) stronę Disneyplus.com odwiedziło przeszło 3 mln osób, a w lipcu już o 600 tys. więcej (wzrost o 18,5 proc.). W miesiącu premiery SkyShowtime (luty 2023) stronę platformy przeglądało nieco ponad 1 milion osób, a w marcu 2023 liczba ta niemal się podwoiła, do 1,9 mln.

Użytkownicy SkyShowtime spędzali tam w marcu blisko 30 proc. mniej czasu niż w lutym (51 minut wobec 36 minut średnio miesięcznie). W przypadku Disney+ było odwrotnie – w miesiąc po premierze (lipiec 2022) odwiedzający stronę Disneyplus.com spędzali na niej ponad 70 proc. więcej czasu, niż w czerwcu (1h 58 min wobec 3h 24 min średnio miesięcznie).

Czytaj też: "Warszawianka" z Szycem w czerwcu w SkyShowtime

Większość użytkowników SkyShowtime stanowią mężczyźni (56 proc.), podczas gdy stronę Disney+ chętniej odwiedzają kobiety (53 proc.). Tę drugą platformę chętnie wybierają użytkownicy do 24. roku życia, którzy stanowią 26 proc. wszystkich odwiedzających ją osób. Z kolei w przypadku SkyShowtime największy udział wśród użytkowników mają osoby powyżej 50. roku życia, stanowiący 42 proc. ogółu.

Jak wynika z danych gemiusAdReal, w przypadku Disney+ kreacje promocyjne emitowane były już w połowie maja, ze szczytem intensywności w połowie czerwca. Łączny zasięg kampanii (digital, telewizja, radio) wyniósł w czerwcu 96,6 proc. i przyniósł 1 552 443 568 kontaktów reklamowych. Z kolei w lipcu było to odpowiednio 92,3 proc. zasięgu i 688 708 743 wygenerowanych kontaktów reklamowych.

Natomiast SkyShowtime skumulował działania reklamowe w okresie premiery. Łącznie w lutym kreacje marki dotarły do 88,5 proc. populacji i wygenerowały ok. pół miliarda kontaktów reklamowych. W marcu łączny zasięg działań reklamowych w internecie, telewizji i radiu to 93 proc., a liczba kontaktów reklamowych – ok. 800 mln.

Czytaj też: Trzeci sezon "Wiedźmina" w Netflixie od końca czerwca

(MNIE, 28.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.