Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 zmniejsza liczbę wydań programu reporterskiego "Czarno na białym"

"Czarno na białym" to magazyn reporterski, w którym prezentowane są wyniki śledztw dziennikarskich (screen: YouTube/Czarno na białym TVN 24)

Od maja w ramówce TVN 24 będzie mniej wydań programu reporterskiego "Czarno na białym".

Cykl będzie pokazywany nie pięć razy w tygodniu, jak teraz, a cztery – od poniedziałku do czwartku, bez zmian o 20.30. W piątki w jego paśmie będzie można oglądać wydłużony do ok. godziny program publicystyczny "Kampania bez kitu".

Biuro prasowe stacji w czwartek nie odpowiedziało na pytanie o powody zmiany w ramówce.

Czytaj też: Reportaż TVN 24 o Ziobrze szeroko komentowany, ale w KRRiT na razie nie ma na niego skarg

"Czarno na białym" to magazyn reporterski, w którym prezentowane są wyniki śledztw dziennikarskich. W sprawie dwóch wydań magazynu toczą się postępowania wyjaśniające przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Jedno dotyczy reportażu "Franciszkańska 3", w którym Marcin Gutowski przedstawił dowody na to, że Jan Paweł II wiedział o pedofilii w Kościele, zanim został papieżem. Drugie ma związek z reportażem "Siła kłamstwa", w którym Piotr Świerczek dowodzi, że podkomisja Antoniego Macierewicza ukryła dowody niezgodne z tezą o zamachu w Smoleńsku.

(MNIE, 28.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.