Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HRejterzy na billboardach walczą ze śmieciami w górach

HRejterzy pochwalili się swoją kampanią w mediach społecznościowych (fot. Facebook/HRejterzy)

"Kto śmieci w górach ten kasztan i pije wodę po ruskich pierogach" mogą przeczytać na billboardach podróżujący trasą do Karpacza. To outdoorowa akcja HRejterów – marki należącej do informatycznej firmy Code Two. Firma pochwaliła się nią na Facebooku i natychmiast zarzucono jej zaśmiecanie krajobrazu.

– Jesteśmy maniakami gór, zwłaszcza Karkonoszy i podczas wypraw sami widzimy, co dzieje się przy szlakach – mówi Kamil Glaser z HRejterów. Przyznaje, że billboardowa akcja nie wszystkim się podoba, ale jego zdaniem lepiej na nośnikach umieścić apel do potencjalnych turystów, niż reklamę szynki. Firma Code Two już wcześniej wynajmowała billboardy, ale wykorzystywała je do kampanii employer branding.

Czytaj też: Supermarket delio w nowej kampanii przekonuje, że zakupy to nie zapasy

– Jesteśmy przygotowani na mniejszy lub większy hejt w mediach społecznościowych, ale mamy nadzieję, że ta kampania przyniesie pożytek przede wszystkim miłośnikom turystyki górskiej – dodaje Glaser.

– Myślę, że więcej dobrego by zrobili, gdyby doprowadzili do zlikwidowania tego billboardu – komentuje Aleksander Gurgul, reporter, autor książki "Podhale. Wszystko na sprzedaż", w której opisywał m.in. reklamową patologię przy drodze z Krakowa do Zakopanego. – W uporządkowaniu billboardozy najskuteczniejsze są uchwały krajobrazowe. W Nowym Targu taka uchwała pomogła, i to bardzo – dodaje Gurgul.

Według raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej za 2022 rok uchwały krajobrazowe przyjęto do tej pory w 72 z ponad 2,5 tys. polskich gmin. W 2022 roku przybyło 12 nowych uchwał krajobrazowych. Spośród dużych miast uchwały takie mają m.in. Łódź, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Wrocław, Szczecin i Kraków.

Czytaj też: Katarzyna Fabjaniak executive director w Havas PR Warsaw

(PAR, 20.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.