Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ukraińska kampania "Dziękuję Ci, Polsko!" dotarła do ponad 13,5 mln telewidzów

Kampania "Dziękuję Ci, Polsko!" osiągnęła większy zasięg niż planowano (fot. Attention Marketing/materiały prasowe)

Przygotowana przez Ambasadę Ukrainy w Warszawie kampania "Dziękuję Ci, Polsko!" w ciągu dwóch tygodni dotarła do ponad 13,5 mln telewidzów. Była też emitowana w kanałach OOH/DOOH i promowana w serwisach społecznościowych.

Kampania, którą zapoczątkował wyemitowany 11 listopada 2022 roku film opracowany na podstawie prawdziwych historii przez Dom Produkcyjny Esse i reżysera Stanisława Kapralowa, trwała od 16 stycznia do 3 lutego. Spoty telewizyjne emitowano na głównych polskich antenach: w TVP 1 i 2 (56 spotów), w Polsacie (35 spotów) i w TVN (26 spotów). Ich łączna widownia wyniosła 13 543 175.

Czytaj też: OMD rozpoczęła pomiar wskaźnika attention w nowej odsłonie kampanii McDonald’s

W kanałach digital outdoor kampania pojawiła się w przejściach podziemnych, gdzie została obejrzana przez 471 671 odbiorców, oraz w warszawskich galeriach handlowych Arcadia, Mokotów Północna, gdzie powinna dotrzeć do 3,6 mln odbiorców. W kampanii prowadzonej na ekranach dworcowych w Warszawie (Wschodnia i Zachodnia), Krakowie, Katowicach Wrocławiu i Przemyślu wyświetlono łącznie 26 220 spotów.

W mediach społecznościowych na YouTube spot przez tydzień obejrzało 1 001 773 unikalnych użytkowników, a na Facebooku i Instagramie 5 664 719 użytkowników, którzy pozostawili 11 490 138 reakcji.

Według Adama Sanockiego, szefa agencji Attention Marketing, która odpowiadała za plan i realizację kampanii komunikacyjnej, w samej tylko telewizji udało się osiągnąć wynik lepszy niż planowany – 118 GRP.

Czytaj też: TikTok ma w Europie ponad 150 mln użytkowników. Stworzy centra danych, także w Polsce

(PAR, 21.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.