Wyniki Grupy Kino Polska  |  Jan Piński ma zarzuty  |  Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Wyniki Grupy Kino Polska  |  Jan Piński ma zarzuty  |  Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Wyniki Grupy Kino Polska  |  Jan Piński ma zarzuty  |  Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ukraińska kampania "Dziękuję Ci, Polsko!" dotarła do ponad 13,5 mln telewidzów

Kampania "Dziękuję Ci, Polsko!" osiągnęła większy zasięg niż planowano (fot. Attention Marketing/materiały prasowe)

Przygotowana przez Ambasadę Ukrainy w Warszawie kampania "Dziękuję Ci, Polsko!" w ciągu dwóch tygodni dotarła do ponad 13,5 mln telewidzów. Była też emitowana w kanałach OOH/DOOH i promowana w serwisach społecznościowych.

Kampania, którą zapoczątkował wyemitowany 11 listopada 2022 roku film opracowany na podstawie prawdziwych historii przez Dom Produkcyjny Esse i reżysera Stanisława Kapralowa, trwała od 16 stycznia do 3 lutego. Spoty telewizyjne emitowano na głównych polskich antenach: w TVP 1 i 2 (56 spotów), w Polsacie (35 spotów) i w TVN (26 spotów). Ich łączna widownia wyniosła 13 543 175.

Czytaj też: OMD rozpoczęła pomiar wskaźnika attention w nowej odsłonie kampanii McDonald’s

W kanałach digital outdoor kampania pojawiła się w przejściach podziemnych, gdzie została obejrzana przez 471 671 odbiorców, oraz w warszawskich galeriach handlowych Arcadia, Mokotów Północna, gdzie powinna dotrzeć do 3,6 mln odbiorców. W kampanii prowadzonej na ekranach dworcowych w Warszawie (Wschodnia i Zachodnia), Krakowie, Katowicach Wrocławiu i Przemyślu wyświetlono łącznie 26 220 spotów.

W mediach społecznościowych na YouTube spot przez tydzień obejrzało 1 001 773 unikalnych użytkowników, a na Facebooku i Instagramie 5 664 719 użytkowników, którzy pozostawili 11 490 138 reakcji.

Według Adama Sanockiego, szefa agencji Attention Marketing, która odpowiadała za plan i realizację kampanii komunikacyjnej, w samej tylko telewizji udało się osiągnąć wynik lepszy niż planowany – 118 GRP.

Czytaj też: TikTok ma w Europie ponad 150 mln użytkowników. Stworzy centra danych, także w Polsce

(PAR, 21.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.