Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Supermarket delio w nowej kampanii przekonuje, że zakupy to nie zapasy

W kampanii delio porusza problem marnotrawstwa jedzenia, przekonuje też że korzystanie z zakupów online jest wygodne i szybkie. Informuje też, że jedną z głównych zalet platformy jest niski próg darmowej dostawy, wynoszący 80 zł. Dzięki temu klienci supermarketu online mogą robić mniejsze zakupy bez dodawania do koszyka niepotrzebnych rzeczy, które następnie marnują się w lodówce. W ten sposób mogą kupować częściej, ale rozsądniej i tyle, ile rzeczywiście potrzebują (fot. materiały prasowe)

„Zakupy to nie zapasy” - pod tym hasłem realizowana jest kampania promująca platformę delio. W jej ramach supermarket online zachęca do robienia przemyślanych zakupów.

W kampanii delio porusza problem marnotrawstwa jedzenia, przekonuje też że korzystanie z zakupów online jest wygodne i szybkie. Informuje też, że jedną z głównych zalet platformy jest niski próg darmowej dostawy, wynoszący 80 zł. Dzięki temu klienci supermarketu online mogą robić mniejsze zakupy bez dodawania do koszyka niepotrzebnych rzeczy, które następnie marnują się w lodówce. W ten sposób mogą kupować częściej, ale rozsądniej i tyle, ile rzeczywiście potrzebują.

Za stworzenie platformy komunikacji "Zakupy z głową" oraz koncept kreatywny kampanii 360 odpowiada agencja Stor9. Produkcją wszystkich spotów (digital oraz kino) i sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny 9Production, a zakup mediów był po stronie agencji Zenith.

(AMS, 18.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.