O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w styczniu. "Press" drugi w swojej kategorii

Stacja RMF FM została najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce – powoływano się na nią w styczniu 2,3 tys. razy (fot. materiały prasowe)

Najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce jest stacja RMF FM, na którą powoływano się w styczniu 2,3 tys. razy – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Na drugim miejscu, z awansem o trzy pozycje, znalazło się Radio Zet. Na trzecim miejscu "Rzeczpospolita".

W kategorii Tytuły prasowe na pierwszym miejscu jest zatem "Rzeczpospolita". Informacje dziennika inne redakcje w kraju wzmiankowały ponad 2 tys. razy między innymi dzięki opublikowanemu sondażowi IBRIS na temat poparcia dla ugrupowań parlamentarnych. Drugie miejsce należy do "Gazety Wyborczej", na trzecim miejscu jest "Fakt".

Czytaj też: Szymon Jadczak, Dziennikarz Roku 2022: Nie biorę jeńców

TVN 24 z wynikiem prawie 1,3 tys. cytowań utrzymuje pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych. Najczęściej cytowany był temat nieruchomości w konkursie organizowanym przez MEiN.

Press

Wśród piętnastu najbardziej opiniotwórczych mediów największy udział stanowią jednocześnie prasa oraz telewizja (po 33%) (fot. IMM)

Wirtualna Polska (1,8 tys.) utrzymuje pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych portali internetowych w Polsce. Redakcja jako pierwsza podała informację, że wykryte zostały dwa warianty koronawirusa znanego jako Kraken. Drugie miejsce zajął Onet z liczbą prawie 1,6 tys. wzmianek.

Czytaj też: Polskie Radio nie chce ujawnić, ile zarabia prezeska. Bardziej tajne niż pensje w TVP

Magazyn "Press" zajął drugie miejsce w kategorii najbardziej opiniotwórczych miesięczników i dwumiesięczników. Pierwsze miejsce przypadło "Perspektywom", a trzecie "Forbesowi".

Badanie od nowego roku zostało rozszerzone o ranking mediów o tematyce zdrowotnej (którego liderem jest "Rynek Zdrowia").

Press
Press
Press
Press
Press

Czytaj też: Genialne przemówienia Zełenskiego, które przejdą do historii. Kto mu je pisze?

(MAT, 27.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.