Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komisja Europejska zakazuje swoim pracownikom używania TikToka

Wcześniej używania TikToka na telefonach służbowych zakazywali Amerykanie. Chińczycy wciąż dziwią się tego rodzaju działaniom (fot. Pixabay.com)

Komisja Europejska zawiesza chińską aplikację do udostępniania krótkich filmów TikTok na telefonach służbowych swoich pracowników – oświadczył w czwartek Thierry Breton, Europejski Komisarz ds. Rynku Wewnętrznego i Usług. Powodem jest konieczność zachowania zasad bezpieczeństwa w sieci.

Breton odmówił jednak podania dalszych szczegółów na konferencji prasowej na temat tego, czy miały miejsce jakieś incydenty z udziałem TikToka. "Aby zwiększyć bezpieczeństwo cybernetyczne, zarząd korporacyjny Komisji postanowił zawiesić korzystanie z aplikacji TikTok na swoich urządzeniach korporacyjnych i na urządzeniach osobistych zarejestrowanych w usłudze urządzeń mobilnych" – powiedział w oświadczeniu przedstawiciel UE.

Czytaj też: Wydawcy lokalni testują sztuczną inteligencję. "Błąd na błędzie"

"Środek ten ma na celu ochronę przed zagrożeniami dla bezpieczeństwa cybernetycznego i działaniami, które mogą zostać wykorzystane do cyberataków na środowisko korporacyjne Komisji" – napisano.

TikTok wydał oświadczenie, że jest rozczarowany decyzją Komisji twierdząc, iż była ona "błędna i oparta na fundamentalnych nieporozumieniach”.

"Skontaktowaliśmy się z Komisją, aby wyjaśnić sprawę i pokazać, w jaki sposób chronimy dane 125 milionów ludzi w całej UE, którzy co miesiąc odwiedzają TikTok" – oznajmił rzecznik firmy.

Komisja Europejska poinformowała, że zmiany w zakresie bezpieczeństwa na innych platformach mediów społecznościowych będą również podlegały ciągłemu przeglądowi.

Czytaj też: Netflix obniżył ceny w ponad 30 krajach

(MAC, 25.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.