Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Fronczewski narratorem w nowej grze z grupy Ten Square Games

Narratorem polskiej wersji językowej gry "Hero Legacy" będzie Piotr Fronczewski (screen: YouTube/Teatr Baj)

Spółka Ten Square Games zaprezentowała dziennikarzom swoje plany na najbliższą przyszłość. Obejmują one trzy nowe gry. Narratorem w jednej z nich będzie Piotr Fronczewski.

W 2023 roku TSG planuje dwie gry – "Undead Clash" (strzelankę o zombie) i "Fishing Masters" (gatunek idle RPG). Nie jest jeszcze znana data premiery "Hero Legacy" tworzonej przez krakowskie studio Gamesture, którego TSG jest mniejszościowym udziałowcem. Narratorem w jej polskiej wersji językowej będzie aktor Piotr Fronczewski.

Czytaj też: Platige Image stworzyła trailer do "Company of Heroes 3"

Niedawno (w październiku) premierę miał symulator lotów "Wings of Heroes" włoskiego studia Rortos (należy do TSG).

"TSG od dawna zajmuje pozycję lidera w grach związanych z wędkarstwem i polowaniem, a ostatnio dzięki inwestycji w studio Rortos weszliśmy także w obszar symulatorów lotniczych. Nasze kolejne projekty mogą być rozwinięciem tych kategorii, ale nie muszą się do nich ograniczać" – informuje cytowany w komunikacie prasowym Maciej Zużałek, CEO Ten Square Games SA.

TSG wciąż pracuje nad nowościami dla graczy w swoich najważniejszych grach, czyli "Fishing Clash" oraz "Hunting Clash". Pierwsza od 2020 roku została pobrana przez graczy 84 mln razy, a druga 41 mln razy.

Czytaj też: Tytuły Riot Games dostępne na Xbox Game Pass

Ten Square Games zatrudnia ok. 500 osób pracujących w studiach we Wrocławiu, Warszawie, Berlinie i Bukareszcie. Firma została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl).

Czytaj też: Katowice dadzą 2 mln na promocję miasta w trakcie IEM 2023

(GK, 15.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.