Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Wyniki Gemiusa  |  Wyniki Viaplay  |  Wynagrodzenie w Polskim Radiu  |  Operator MUX 4  |  Mediapanel portali kanałów informacyjnych  |  More Bananas wspiera  |  Papaya Films  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Wyniki Gemiusa  |  Wyniki Viaplay  |  Wynagrodzenie w Polskim Radiu  |  Operator MUX 4  |  Mediapanel portali kanałów informacyjnych  |  More Bananas wspiera  |  Papaya Films  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Wyniki Gemiusa  |  Wyniki Viaplay  |  Wynagrodzenie w Polskim Radiu  |  Operator MUX 4  |  Mediapanel portali kanałów informacyjnych  |  More Bananas wspiera  |  Papaya Films  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania społeczna dotycząca testów na obecność HIV

Kampania ma budować świadomość, że przy odpowiednio wcześnie wykrytym zakażeniu HIV możliwe jest skuteczne leczenie (screen: YouTube/KC ds AIDS)

Krajowe Centrum ds. AIDS uruchomiło kampanię społeczną pod hasłem "Jedyny taki test", która ma na celu pokazać młodym osobom, jak łatwo jest zrobić test na HIV.

Kampania ma budować świadomość, że przy odpowiednio wcześnie wykrytym zakażeniu HIV możliwe jest skuteczne leczenie. Potrzebna jest do tego jednak odpowiednia profilaktyka. 

Czytaj też: SalesTube wygrywa przetarg Orange

Kampania obejmuje działania edukacyjne, takie jak film instruktażowy tłumaczący, jak wykonać test na HIV i na czym on polega. W ramach kampanii promowany jest również telefon zaufania HIV/AIDS oraz adres poradni internetowej. Stworzono też stronę internetową kampanii Jedynytakitest.aids.gov.pl.

Działania prowadzone są w mediach społecznościowych: na YouTube, TikToku, Facebooku i Instagramie. Do współpracy zaangażowano influencerów. Plakaty kampanijne znajdują się w 11 województwach, na 510 nośnikach. Za zakup mediów odpowiada Euvic Media.

Czytaj też: Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2022. Gong, Starcom i ING wśród zwycięzców

(KAP, 25.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.