Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

30 tys. subskrybentów Tok FM Premium. "To wyjątkowy sukces naszej stacji"

Z aplikacji Tok FM korzysta miesięcznie ponad 90 tys., a dziennie – ponad 32 tys. osób użytkowników (fot. materiały prasowe)

Z oferty Tok FM Premium na koniec października korzystało 30 tys. subskrybentów. Tym samym Grupie Radiowa Agory zrealizowała cel w tym zakresie postawiony przed pięcioma laty.

"To wyjątkowy sukces naszej stacji" – skomentował w komunikacie Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory. I dodał: "Dzięki temu coraz bardziej zbliżamy się do celu, jakim jest przekształcenie Tok FM z marki radiowej w markę wszechstronną – 360°, obecną w coraz większym stopniu online i z powodzeniem rozwijającą się w eterze i cyfrze".

Czytaj też: W publicznej Trójce T.Love śpiewa o publicznej telewizji: "Wyłącz TVP"

Radio Tok FM rozwija ofertę subskrypcyjną Tok FM Premium od 2015 roku. Wówczas wprowadzone zostały dodatkowe opcje płatnego dostępu do programów stacji na stronie Tokfm.pl i w aplikacji mobilnej. W ostatnich latach rozwijane były nie tylko cykle podcastów, pakiety czy opcje dla subskrybentów, ale też serwis Tok FM i aplikacja wraz z całą platformą podcastową.

W 2017 roku, ogłaszając swoją długoterminową strategię, Grupa Agora zapowiedziała, że w ciągu pięciu lat przekroczy poziom 30 tys. sprzedanych subskrypcji Tok FM Premium. Cel udało się zrealizować dwa miesiące przed terminem.

W marcu 2022 roku prezes Agory Bartosz Hojka podczas spotkania online z dziennikarzami przyznał, że spółka podtrzymuje cel 30 tys. subskrybentów na koniec roku, choć "z ręką na sercu". "To będzie piekielnie trudne, ale zespół radia staje na głowie, żeby ten cel dowieźć" – stwierdził wówczas Hojka.

Czytaj też: RASP nie będzie skarżył Rady Etyki Mediów za poważne zarzuty wobec "Newsweek Polska"

Marcin Kowalczyk, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory, ujawnił, że średni miesięczny czas, jaki subskrybenci poświęcają na słuchanie treści premium rośnie i dziś wynosi prawie 9 godzin. 

Największą popularnością w ofercie Tok FM cieszy się Pakiet Standardowy, obejmujący dostęp do radia na żywo bez reklam oraz pełny dostęp do wszystkich treści premium w aplikacji i na stronie Tokfm.pl.

Z aplikacji Tok FM korzysta miesięcznie ponad 90 tys., a dziennie – ponad 32 tys. osób użytkowników.

Czytaj też: Prezes TVP odwołał trzech dyrektorów, w tym szefa biura programowego

Dane dotyczące liczby wykupionych dostępów Tok FM Premium obejmują wyłącznie aktywne, opłacone subskrypcje w serwisie Tokfm.pl i w aplikacjach, nie uwzględniają zaś subskrybentów, którzy korzystają z darmowego okresu próbnego lub z innych promocyjnych, bezpłatnych dostępów do treści.

Dostęp do Tok FM Premium można uzyskać w ramach trzech pakietów. Najtańszy (Podstawowy) w regularnej cenie kosztuje 19,90 zł za miesiąc (podcasty tylko na www, Tok+Muzyka) i 14 zł przy wykupie na cały rok. Za pakiet Standardowy (podcasty, aplikacja, Tok+Muzyka) trzeba zapłacić od 29,90 zł miesięcznie (21 zł przy 12 miesiącach), a za Multidostęp (podcasty, aplikacja na czterech miesiącach, Tok+Muzyka) – 39,90 zł (28,50 zł przy 12 miesiącach).

Czytaj też: Dziś do sprzedaży z "Przeglądem Sportowym" trafił "Skarb Kibica" Mistrzostw Świata 2022

(KOZ, 18.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.