Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 Create z akcją wspierającą walkę o zakończenie chowu klatkowego w Polsce

K2 Create współpracowała ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki (fot. materiały prasowe)

Agencja K2 Create wzięła udział w działaniach mających na celu zlikwidowanie chowu klatkowego w Polsce. Podczas Dnia Ustawy o Ochronie Zwierząt razem ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki przygotowała działania uświadamiające na temat warunków hodowli zwierząt w naszym kraju.

W akcji udział brali influencerzy – Zofia Zborowska, Magdalena "Chujowa Pani Domu" Kostyszyn, Kasia Gandor oraz Michał "Rozkoszny" Korkosz, który w swoich codziennych instastories umieszczali zdjęcia i nagrania wideo zwierząt hodowanych w klatkach.

Czytaj też: Katolicki ksiądz udziela ślubu parze jednopłciowej w nowej reklamie biżuterii Yes

Działania były prowadzone pod hasłem „Źle Ci się ogląda zwierzęta w klatkach? Zakończmy erę chowu klatkowego w Polsce" i kierowały do petycji, w której obserwujący mogli złożyć podpis pod apelem. W ciągu jednego dnia akcji przybyło 3,2 tys. podpisów pod petycją, a 7,3 tys. osób odwiedziło stronę internetową dedykowaną akcji.

Aktualnie pod petycją podpisało się już ponad 80 tys. osób.

Czytaj też: Grand Prix Effie dla kampanii „Jestem kobietą”, DDB Warszawa i Starcom najbardziej efektywne

(KAP, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.