Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reality show Dody gromadził w Polsacie średnio 688 tys. widzów

W programie piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska spotykała się na randkach z 12 mężczyznami (screen: YouTube/Polsat)

Reality show "Doda. 12 kroków do miłości", jedną z nowości w jesiennej ramówce Polsatu, oglądało średnio 688 tys. widzów.

Premierowe odcinki programu nadawano od 3 września do 5 listopada w soboty ok. 20. Najwięcej widzów – 811 tys. – zgromadził pierwszy odcinek. W czasie emisji randkowego reality show stacja miała średnio 5,39 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,60 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,68 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: KRRiT ukarała Zoom TV za "Magię nagości" i Polsat Film za błędne oznaczenie wiekowe

Z kolei w październiku br. Polsat notował średnio 7,30 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,57 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu – 7,34 proc. w grupie 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.

W programie piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska spotykała się na randkach z 12 mężczyznami. Przebieg każdej randki analizowała później z psychologiem. W ostatnim odcinku Doda powiedziała, że obecnie umawia się z kimś innym – nie z żadnym z uczestników reality show, który ostatecznie był dla niej tylko "ciekawym eksperymentem".

Program dla Polsatu produkowała firma Rochstar.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: W 2023 roku w Playerze "Pati", spin-off "Skazanej"

(MNIE, 08.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.