Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Polsce media dla sieci Jula kupi The Media Insight

Sieć Jula działa w Polsce od 2011 roku i obecnie prowadzi 12 marketów (fot. Jula)

Sieć szwedzkich multimarketów Jula wybrała globalnie Mindshare do obsługi mediowej. W Polsce sieć będzie współpracować z agencją The Media Insight, która należy do oddziału Mindshare.

Marka Jula jest obecna w Szwecji, Norwegii i Polsce, a w listopadzie otworzy sklepy w Finlandii i uruchomi działania e-commerce w Austrii. W związku z wchodzeniem na nowe rynki firma zdecydowała się na globalną współpracę z agencją Mindshare. W Polsce za strategię, planowanie oraz zakup mediów zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i cyfrowych odpowiedzialna będzie The Media Insight.

The Media Insight to agencja mediowa należąca do struktur Mindshare Polska i współtworząca grupę mediową GroupM.

(KAP, 27.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.