Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W prime time liderem oglądalności TVN. Dwójka poprawia wyniki w grupach komercyjnych

Oglądalność rok do roku poprawiły w prime time m.in. kanały informacyjne TVN 24 i TVP Info (fot. Pexels.com)

Najchętniej oglądaną telewizją w porze najwyższej oglądalności jest TVN – nie tylko w grupach komercyjnych, ale i wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia.

Z danych Nielsen Media za okres 1 września – 19 października 2022 roku wynika, że w godz. 18-23, czyli w tzw. prime time, TVN miał średnio 9,55 proc. udziału w widowni telewizyjnej wobec 10,42 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

Czytaj też: TVP ponownie oferuje operatorom TVP 4K za opłatą. "Wybitnie dyskryminujące zasady"

Na drugim miejscu była TVP 1, która uzyskała 9,21 proc. udziału w rynku (spadek z 10,14 proc.), a na trzecim – TVP 2 z 8,64 proc. (spadek z 8,78 proc.). Czwarta pozycja przypadła Polsatowi, który zmniejszył udział z 8,4 proc. do 7,27 proc.

Kolejne pod względem oglądalności były kanały informacyjne TVN Warner Bros. Discovery i Telewizji Polskiej. TVN 24 zwiększył udział z 3,98 proc. do 4,43 proc., a TVP Info – z 3,85 proc. do 4,26 proc.

W pierwszej dziesiątce znalazły się również:

  • TV 4 – 3,97 proc. (spadek z 4,45 proc.),
  • TV Puls – 3,46 proc. (spadek z 4,31 proc.),
  • TVN Siedem – 2,43 proc. (spadek z 2,66 proc.)
  • i TVP Sport – 1,86 proc. (wzrost z 1,2 proc.).

Czytaj też: Bezprawnik.pl oskarża "Gazetę Finansową" o plagiatowanie, które "trwa prawie pół roku"

W grupie komercyjnej 16-49 TVN prowadził z 11,44 proc. udziału w rynku (spadek z 12,19 proc.). Drugi był Polsat, którego udział wyniósł 8,37 proc. (spadek z 9,08 proc.). Udział TVP 1 zmniejszył się z 7,15 proc. do 6,23 proc., a TVP 2 wzrósł z 6,8 proc. do 6,96 proc. Piąty był TV Puls z 3,95 proc. (spadek z 4,87 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 TVN zdobył 10,39 proc. udziału wobec 11,18 proc. przed rokiem.

Za nim były:

  • Polsat – 7,93 proc. (spadek z 8,75 proc.),
  • TVP 1 – 7,08 proc. (spadek z 7,95 proc.),
  • TVP 2 – 7,02 proc. (wzrost z 6,88 proc.)
  • i TV Puls – 4,02 proc. (spadek z 5,12 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Sylwester w Polsacie ponownie z województwem śląskim, a w TVP – z Zakopanem

(KOZ, 21.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.