Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu Play Google, Komputer Świat i Telepolis na czele zestawienia serwisów technologicznych

W lipcu serwis Play.google.pl odwiedziło 6,22 mln internautów (fot. Pexels.com)

W lipcu największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotował serwis Geekweek.interia.pl, który awansował o dwie pozycje w zestawieniu serwisów z kategorii Nauka i technologie. Liderem zestawienia był Play.google.pl.

Jak wynika z danych Mediapanel, w lipcu serwis Play.google.pl (Google) odwiedziło 6,22 mln internautów (wzrost o 6,70 w porównaniu z czerwcem 2022).

Czytaj też: Komputronik z rebrandingiem i nową platformą komunikacji

Dalej były:

  • Komputerswiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 4,46 mln (spadek o 0,23 proc.),
  • Telepolis.pl (Comperia) – 4,37 mln (spadek o 3,82 proc.),
  • Elektroda.pl (AspenCore) – 3,84 mln (wzrost o 3,00 proc.),
  • Geekweek.interia.pl (GrupaPolsat-Interia) – 3,37 mln (wzrost o 9,08 proc.),
  • Tech.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) – 3,02 mln (spadek o 16,32 proc.),
  • Dobreprogramy.pl (Wirtualna Polska Holding) – 2,56 mln (spadek o 22,85 proc.),
  • Benchmark.pl (Grupa Komputronik) – 2,46 mln (spadek o 10,06 proc.),
  • Spidersweb.pl (Grupa Spider’s Web) – 2,33 mln (spadek o 12,32 proc.)
  • i Gadzetomania.pl (Wirtualna Polska) – 2,24 mln (spadek o 4,73 proc.).

Najwięcej czasu internauci spędzali w serwisie Tech.wp.pl – 8 min 44 s. Kolejne były: Komputerswiat.pl i Geekweek.interia.pl – 5 min 22 s, Spidersweb.pl – 3 min 37 s i Elektroda.pl – 3 min 33 s.

Czytaj też: Może trudno w to uwierzyć, ale Netflix skończył już 25 lat

Serwisy Play.google.com, Elektroda.pl, Telepolis.pl i Benchmark.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 30.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.