Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP wyda ponad pół miliona zł na kampanię filmu "Orlęta. Grodno '39"

Film wejdzie do kin 9 września (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa Euvic Media zakupi media dla Telewizji Polskiej na potrzeby kampanii reklamowej filmu fabularnego "Orlęta. Grodno '39".

Agencja zaproponowała w przetargu 540 tys. zł brutto. W postępowaniu rozpisanym przez TVP wzięły udział również Digital Bite i Public Management Adam Bąk. Telewizja zamierzała przeznaczyć 738 tys. zł.

W kampanii wykorzystane mają być m.in. sieć reklamowa Google Display Network, media społecznościowe (Facebook, Instagram), YouTube, portal Onet.pl i nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski.

Czytaj też: Agnieszka Burzyńska nie będzie już komentować polityki w "Fakcie" i Onecie

 "Orlęta. Grodno '39" to produkcja o agresji wojsk sowieckich na Polskę we wrześniu 1939 roku. Film wejdzie do kin 9 września. TVP jest jego koproducentem i dystrybutorem.

(KOZ, 17.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.