Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tandem Media: prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów

Podcastów słucha niemal co czwarta osoba w wieku 25-34 lat (fot. materiały prasowe)

Zasięg miesięcznych podcastów w Polsce wzrósł z 30,6 proc. w 2020 roku do 31,3 proc. w 2021 - wynika z badania Tandem Media, zrealizowanego przez Publicis Groupe.

Słuchacze włączają podcasty coraz częściej. Ich zasięg tygodniowy urósł z 17 proc. w 2020 roku do 21,3 proc. w 2021. Według Tandem Media sprzyja temu rosnąca liczba audycji internetowych na żądanie dostępnych w Polsce, gdzie od 2019 roku pojawiło się ponad 7 tys. tytułów podcastowych w otwartej dystrybucji.

46 proc. słuchaczy podcastów ma wykształcenie wyższe, a 43 proc. - średnie. Największy odsetek odbiorców - 24 proc. - jest między 25. a 34. rokiem życia. 

Badanie wykonało Publicis Groupe w listopadzie 2021 roku na 7,2 tys. internautach powyżej 15. roku życia.

(KOZ, 26.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.