Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OOH Life koordynuje kampanię z rozmówkami polsko-ukraińskimi

Kampania jest wyrazem wsparcia dla ofiar wojny w Ukrainie (fot. materiały prasowe)

Na ekranach cyfrowych firm AMS, Jetline i Warexpo pojawiły się rozmówki polsko-ukraińskie stworzone przez OOH Life.

Wyrażenia i zapis fonetyczny opracowała dr hab. Svitlana Romaniuk, ukrainistka z Uniwersytetu Warszawskiego, prodziekan Wydziału Lingwistyki Stosowanej. Projekty graficzne pro bono stworzył designer Grzegorz Ścieszka. Nośniki na kampanię przygotowały AMS, Jet Line i Warexpo, a za koordynację działań odpowiada platforma OOH Life, która zaprasza do współpracy pozostałe firmy reprezentujące branżę outdooru.

(KAP, 20.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.