Reklama outdoorowa w kwietniu dotarła do 29,2 mln użytkowników. Badanie Mediapanel

Zasięg outdooru w palecie innych mediów wyniósł w kwietniu br. 89,36 proc. (fot. materiały prasowe)
Jak wynika z badania Mediapanel Gemiusa, w kwietniu 2025 roku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,36 proc., a liczba użytkowników 29,2 mln. W marcu doszedł do 89,35 proc., a liczba użytkowników była na podobnym poziomie. Liderem rynku pozostaje AMS.
Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 73,71 proc., a cyfrowych 88,3 proc. W marcu br. było to odpowiednio 72,95 proc. i 87,13 proc.
Czytaj też: Publicis Groupe: wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale o 5,3 proc.
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej w obu miesiącach była na takim samym poziomie – 29,2 mln (15 mln mężczyźni i 14,2 mln kobiety).
Liderem rynku pozostaje AMS z liczbą 29,20 mln użytkowników i zasięgiem na poziomie 89,08 proc. (w marcu wynik ten wynosił 29,11 mln użytkowników, a zasięg 89,08 proc.).
Wiceliderem był Clear Channel Poland. Jego zasięg w kwietniu to 56,44 proc., a liczba realnych użytkowników 18,44 mln. W marcu br. zasięg Clear Channel Poland był na poziomie 53,14 proc., zaś liczba realnych użytkowników – 18,44 mln.
Czytaj też: One Digital nową ofertą reklamową mediów Grupy Agora. Internet, radio i outdoor
Na trzecim miejscu jest Jet Line z 13,91 mln użytkowników i zasięgiem 42,58 proc. w marcu, który w kwietniu utrzymał podobną liczbę użytkowników – 13,11 mln i zasięg na poziomie 40,11 proc.
Czwarte miejsce należy do Synergic – z 5,3 mln użytkowników i zasięgiem 16,44 proc. W marcu firma odnotowała 4,9 mln użytkowników i zasięg na poziomie 15,05 proc.
Na piątym miejscu było Warexpo z 4,36 mln użytkowników i 13,34 proc. zasięgiem, które od marca zmniejszyło liczbę użytkowników z 4 mln, a zasięg z 12,40 proc.
Czytaj też: Specjaliści i dyrygenci. Rozmowa z Beatą Szcześniak, general manager Spark Foundry
(MS, 03.06.2025)
