W związku z nadchodzącym Świętem Niepodległości następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach wyjątkowo w środę 12 listopada  |  Na Press.pl będziemy zamieszczać najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

W związku z nadchodzącym Świętem Niepodległości następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach wyjątkowo w środę 12 listopada  |  Na Press.pl będziemy zamieszczać najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

W związku z nadchodzącym Świętem Niepodległości następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach wyjątkowo w środę 12 listopada  |  Na Press.pl będziemy zamieszczać najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warszawa chce podpisać umowy na działania promocyjne o wartości 5,5 mln zł

Oferty można składać do 7 października (fot. Wikipedia.org)

Miasto Stołeczne Warszawa uruchomiło przetarg dotyczący planowania i zakupu czasu na emisję spotów informacyjnych na ekranach LED umieszczonych na dworcach kolejowych w Warszawie.

Przetarg podzielono na pięć części, dotyczą one ciągów komunikacyjnych w galeriach dworca Warszawa Centralna, kas biletowych w hali głównej dworca Warszawa Centralna, peronów i drzwi wejściowych oraz peronów dworca Warszawa Śródmieście. Łączna wartość działań to 5,5 mln zł brutto.

Czytaj też: Giełda kryptowalut Zondacrypto partnerem kolarskiej reprezentacji Polski

Oferty można składać do 7 października przez portal zakupowy miasta. Będą oceniane na podstawie ceny (50 proc. oceny), czasu potrzebnego na podpięcie materiałów (30 proc.) oraz czasu potrzebnego na wprowadzenie zmian (20 proc.).

(KAP, 22.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.