Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio ok. 1,4 mln widzów wiosennych odcinków "Milionerów" w TVN

Teleturniej "Milionerzy" prowadzi Hubert Urbański (fot. materiały prasowe)

Wiosenny sezon teleturnieju "Milionerzy" przyciągał do TVN średnio ok. 1,4 mln widzów.

Nowe odcinki programu można było śledzić od 28 lutego do 12 maja, a 1 czerwca nadano jeszcze odcinek specjalny z okazji Dnia Dziecka. Teleturniej pokazywano od poniedziałku do czwartku o 20.55. Najwięcej widzów oglądało wydanie z 21 kwietnia – 1,92 mln.

Czytaj też: RPO składa skargę na decyzję sądu w sprawie wykorzystania wizerunku w materiałach TVP

Odcinki od 28 lutego do 12 maja miały średnio 10,45 proc. udziału w grupie ogólnej i 9,57 proc. w komercyjnej 16-49.

Z kolei specjalny, wydłużony odcinek z okazji Dnia Dziecka (trwał ponad godzinę, 30 minut dłużej niż zwykle) śledziło średnio 1,76 mln osób, przy udziale w rynku 14,05 proc. w grupie ogólnej i 13,02 proc. w komercyjnej 16-49.

Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Wicenaczelny „Dziennika Zachodniego” kopiuje teksty Świadków Jehowy

Dla porównania rok temu program wiosną śledziło średnio 1,51 mln widzów (dane bez VOSDAL).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 03.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.