Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Maj 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży dzienników regionalnych w pierwszym kwartale

Tylko trzy dzienniki Polska Press notowały sprzedaż powyżej 10 tys. egz. (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

W pierwszym kwartale 2022 roku dzienniki regionalne sprzedawały średnio 135 121 egz. dziennie, z czego 118 502 egz. przypadało na tytuły Polska Press. W czołówce znalazły się "Gazeta Pomorska", "Dziennik Zachodni" i "Głos Wielkopolski".

Z danych PBC wynika, że średnia sprzedaż "Gazety Pomorskiej" (Polska Press) w pierwszym kwartale wyniosła 15 807 egz. (dla wszystkich tytułów według nowego wskaźnika: sprzedaż wydania). "Dziennik Zachodni" (Polska Press) sprzedawał średnio 10 995 egz. i było to o 72 egz. więcej niż "Głos Wielkopolski" (Polska Press) – 10 923. Sprzedaż pozostałych dzienników nie przekraczała 10 tys. egz.

Czytaj też: Wirtualna Polska z wyższym zyskiem i przychodami w pierwszym kwartale 2022 roku

W pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się dzienników regionalnych znalazły się również: łódzki "Express Ilustrowany" (Polska Press) – 7808 egz., "Głos – Dziennik Pomorza" (Polska Press) – 7591 egz., "Dziennik Bałtycki" (Polska Press) – 6 838 egz., rzeszowskie "Nowiny" (Polska Press) – 6 759 egz., kieleckie "Echo Dnia" (Polska Press) – 6602 egz., "Dziennik Łódzki" (Polska Press) – 6452 egz. i "Gazeta Lubuska" (Polska Press) – 6274 egz.

Spośród dzienników regionalnych, które nie należą do Polska Press, "Gazeta Olsztyńska" (Grupa WM) rozchodziła się średnio w 3970 egz., "Kurier Szczeciński" (Kurier Szczeciński) – 3644 egz., rzeszowskie "Super Nowości" (Gravamen Media) – 3528 egz., katowicki "Sport" (Gremi Media) – 3115 egz. i lubelski "Dziennik Wschodni" (Corner Media) – 2362 egz.

Czytaj też: PBC: 12 proc. sprzedaży dzienników ogólnopolskich to e-wydania

Najwięcej e-wydań sprzedawały "Gazeta Krakowska" (1053) i "Dziennik Bałtycki" (1052).

Wskaźnik "sprzedaż wydania" stanowi zsumowane dane dla wskaźników: sprzedaż wydania drukowanego i sprzedaż e-wydania. Od 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych za pierwszy kwartał 2022 roku nie można porównać z analogicznym okresem rok wcześniej.

Czytaj też: Reakcje po nominacji Dawida Wildsteina na wicedyrektora radiowej Trójki

(KOZ, 17.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.