Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HBO i HBO Max urosły o prawie 13 mln i mają już 77 mln subskrypcji

Wzrost abonentów HBO Max jest związany z ciągłymi inwestycjami koncernu WarnerMedia

AT&T żegna się z WarnerMedia znacznym przyrostem liczby odbiorców jego serwisów i operatorów telewizyjnych. HBO i HBO Max zyskały od kwietnia ub.r. 12,8 mln subskrypcji, z czego 8,4 poza Stanami Zjednoczonymi. 3 mln doszły w pierwszym kwartale br. Koncern WM i jego firmy mają obecnie wchodzić w skład Warner Bros. Discovery.

HBO oraz HBO Max posiadają obecnie 76,8 mln miesięcznych abonentów. To nadal niewiele wobec 221,6 mln Netflixa, ale ze względu na to, że najpopularniejszy serwis streamingowy świata w ostatnim kwartale stracił ok. 200 tys. subskrypcji, postęp jest bardziej zauważalny.

Czytaj też: Netflix zaczął tracić subskrybentów i notuje dużą przecenę akcji na giełdzie

Przychody z subskrypcji wyniosły ok. 4 mld dol., co oznacza wzrost o 4,4 proc. dzięki pojawieniu się HBO Max, chociaż koszty operacyjne wzrosły o 13 proc., do 7,4 mld USD.

Przychody WarnerMedia w pierwszym kwartale br. wyniosły 8,7 mld dol. Oznacza to wzrost o 2,5 proc. w porównaniu z takim samym okresem poprzedniego roku, na co wpływ miały wyższe przychody z abonamentów. Zysk operacyjny wyniósł 1,3 mld dol. Oznacza to spadek o 32,7 proc., co ma być wynikiem ciągłych inwestycji w HBO Max oraz uruchomienia CNN+, serwisu zlikwidowanego po zaledwie miesiącu istnienia.

Czytaj też: Warner Bros. Discovery nie wierzy w sukces CNN+ i zamyka serwis

(MAC, 25.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.