Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Grzeszczak ambasadorką Deichmann

Pięć lat temu Sylwia Grzeszczak wzięła udział w kampanii T-Mobile (screen: profil DeichmannPL na YouTube)

Sylwia Grzeszczak została twarzą marki sklepów obuwniczych. Hasło kampanii brzmi "Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą".

W 2017 r. Grzeszczak występowała obok dziennikarza i prezentera radiowego Piotra Kędzierskiego w kampanii reklamowej T-Mobile. Podkładem dźwiękowym była wtedy jej piosenka "Tamta dziewczyna".

Nowy utwór Grzeszczak

Spoty Deichmann z Grzeszczak są częścią kampanii promocyjnej na sezon wiosenno-letni, która będzie miała dwie odsłony. W reklamach wykorzystywany jest nowy utwór Grzeszczak "Dżungla".

Czytaj też: 61 półfinalistów konkursu Papaya Young Creators

W komunikacji wykorzystywany będzie spot 30-sekundowy oraz trzy 15-sekundowe. Każdy z nich będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w sieci TVC będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook. Kampanii towarzyszą także działania w prasie i punktach sprzedaży Deichmann.

Premiera letniej odsłony 2 maja

Za koncept strategiczny kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja OS3, która w 2021 roku wygrała przetarg na obsługę marki Deichmann. Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialne było studio Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark. Spot wyreżyserował Marcin Starzecki. Zdjęcia do kampanii są autorstwa Marka Straszewskiego. Media kupuje natomiast Starcom.

Czytaj też: Trzymajcie się, Ukraińcy - na Warsaw Spire i Centralnym

Ze strony OS3 odpowiedzialni za projekt byli: Anna Natasza Górecka (Senior Strategic Planner), Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director) - strategia; Michał Kobierzewski (Executive Creative Director), Sabina Samulska (Art Director) - koncept kreatywny; Dominika Majcher (Group Account Director) - obsługa klienta i procesu. Premiera letniej odsłony kampanii planowana jest na 2 maja.

(BCY, 29.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.