Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Sportowy i Antena HD pokażą koncert "Śląsk dla Ukrainy"

Na scenie wystąpią m.in. Dżem, Golec uOrkiestra, De Mono, Enej, Ewelina Lisowska, Kasia Moś i Raz Dwa Trzy (fot. Pixabay.com)

Kanał Sportowy i naziemna stacja Antena HD będą transmitowały koncert charytatywny, który odbędzie się w trakcie pikniku "Śląsk dla Ukrainy".

Wydarzenie zostanie zorganizowane w czwartek, 10 marca, na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Koncertowi będzie towarzyszyła zbiórka darów dla Ukraińców i bieg charytatywny. Na scenie wystąpią m.in. Dżem, Golec uOrkiestra, De Mono, Enej, Ewelina Lisowska, Kasia Moś i Raz Dwa Trzy. Według zapewnień organizatorów artyści nie będą pobierali wynagrodzeń za występy.

Jak tłumaczy Tomasz Smokowski, współwłaściciel Kanału Sportowego, inicjatywa związana z transmisją wyszła od organizatorów. - Widzieli po prostu, jak angażujemy się niemal dzień w dzień w "ukraińską sprawę" oraz jak dużym kanałem YT już jesteśmy - mówi "Presserwisowi".

Początkowo podawano, że Smokowski poprowadzi koncert, ale on sam informuje, że jego rola przy tym wydarzeniu nie została jeszcze określona.

Partnerem medialnym koncertu - poza Kanałem Sportowym - jest naziemny kanał Antena HD, należący do Michała Winnickiego. Stacja zapowiedziała, że też wyemituje to wydarzenie.

- Planujemy pokazać koncert na żywo. Mamy otrzymać wysokiej jakości sygnał HD z wielokamerowego wozu - mówi nam Michał Winnicki, właściciel stacji.

Organizatorami koncertu i pikniku są: Stadion Śląski, Koleje Śląskie, Stowarzyszenie "Pokolenie", Fundacja Onkologiczna "Rakiety" i Muzeum Śląskie. Imprezę patronatem honorowym objął marszałek województwa śląskiego.

(MNIE, 08.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.