Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Altavia Polska z obsługą kreatywną Michelin w sześciu krajach

Wcześniej Altavia była odpowiedzialna m.in. za organizację promocji konsumenckich (fot. materiały prasowe)

Agencja Altavia Polska wygrała przetarg na obsługę kreatywną producenta opon marki Michelin. Będzie odpowiedzialna za wspieranie sprzedaży w Polsce, Czechach, Estonii, na Słowacji, Litwie i Łotwie.

Altavia współpracuje z Michelin od 11 lat. Dotychczas była odpowiedzialna głównie za print management i doradztwo w tworzeniu realizacji zwiększających sprzedaż. Nowa umowa to poszerzenie współpracy o przygotowanie kreacji na rynku CEE i adaptację kampanii globalnych. Kontrakt został podpisany na trzy lata.

(KAP, 16.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.