Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tigers promuje włoską markę Control na TikToku

Control posiada w portfolio prezerwatywy, lubrykanty oraz zabawki erotyczne (fot. materiał prasowe)

Agencja digital marketingu Tigers rozpoczęła współpracę z marką prezerwatyw i gadżetów erotycznych Control i odpowiada za strategię marki w digitalu.

Agencja opracowała strategię komunikacyjną marki i odpowiada za działania kontentowe i kampanie na TikToku oraz Instagramie. Tigers nadzoruje również działania z zakresu influencer marketingu.

Czytaj też: New Orchard klientem Khaki PR

Od września na TikToku i Instagramie oprócz kampanii produktowych marki publikowane są również treści edukacyjne skierowane do generacji Z. 

Agencja Tigers powstała w 2015 roku. W portfolio klientów agencji, która świadczy usługi z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i promocji w digitalu, są m.in. takie marki, jak Medicover Sport, mLeasing, Dyson, Runmageddon, Oriflame, Milwaukee, BeActive i Motorola.

Czytaj też: Wokalista Michał Szpak w kampanii serialu "To nie ze mną" Stopklatki

Control to włoska marka - prezerwatywy tej marki są produkowane w Hiszpanii, a żele intymne i żele do masażu we Włoszech. Do sprzedaży w Polsce produkty Control trafiły w tym roku.

(KAP, 14.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.