Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka C&A prowadzi kampanię z udziałem influencerów w wieku powyżej 60 lat

Wybrane do kampanii osoby prowadzą profile na Instagrmie, które traktują jako dopełnienie swoich karier zawodowych (fot. materiały prasowe)

Marka C&A uruchomiła internetową kampanię, w której modelami zostali influencerzy w wieku powyżej 60 lat.

W sesji zdjęciowej udział wzięła trójka modeli: 73-letnia Małgorzata Bielczyk, 63-letnia Wanda Romanowska oraz 61-letni Wojciech Husakiewicz. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek, a producentem sesji Łukasz Fijałkowski, koordynator projektu. Kampania jest inicjatywą polskiego oddziału C&A i odpowiada za nią agencja Silver Models. Działania promocyjne prowadzone są w mediach społecznościowych i na Wysokieobcasy.pl.

(KAP, 09.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.