Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kuba Wojewódzki dementuje informację o końcu swojego programu

Program "Kuba Wojewódzki Show" jednak zostaje na antenie TVN (fot. Piotr Molecki/East News)

Program Kuby Wojewódzkiego jednak zostaje na antenie TVN, wbrew temu, co napisał wczoraj w mediach społecznościowych prowadzący. Wpis miał pokazać dziennikarzom, że są wykorzystywani przez celebrytów - stwierdza.

"Dziennikarstwo to poszukiwanie informacji, a nie bezmyślne przepisywanie ich z Instagrama. Dziennikarstwo to weryfikacja źródeł, a nie bezrefleksyjne kopiuj wklej. Dziennikarstwo to zasada należytej staranności, a nie tandetne odpieprzanie chałtury. Każdy narcystyczny, przerażony utratą atencji, zdesperowany celebryta używa was jak mało lotnego rzecznika prasowego. Zapewnicie im rozrywkę swoim brakiem odwagi, niezależności i krytycyzmu. Czy z takimi ideałami szliście do tego zawodu...?" - napisał dziś Kuba Wojewódzki na Instagramie, nawiązując do swojego wczorajszego wpisu, w którym poinformował o zakończeniu programu "Kuba Wojewódzki Show".

Jednak prowokacja Wojewódzkiego nie do końca się udała, bo już wczoraj Press.pl zapytał o rzekome odejście z TVN dyrektora programowego TVN Edwarda Miszczaka, który zaprzeczył tym informacjom. - To jakaś totalna głupota - odpowiedział, a wpis Wojewódzkiego na Instagramie skomentował tak: - To są słynne prowokacje Kuby. Inne media cytowały tę infomację za Press.pl.

- Ganienie dziennikarzy przez Kubę Wojewódzkiego za to, że jego zdaniem nie sprawdzają informacji, wydaje się w tym przypadku kuriozalne - mówi medioznawca Maciej Myśliwiec. - Nie była to przecież pokątna informacja, tylko wiadomość z pierwszej ręki, od samej osoby zainteresowanej. To nie fair wobec dziennikarzy. Jeśli Wojewódzki chciał przeprowadzić taki eksperyment, powinien rozpuścić plotkę i ewentualnie wtedy, gdyby na jej podstawie powstawały wiadomości, mógłby zarzucać komuś nierzetelność - komentuje Myśliwiec i dodaje: - Te wpisy to zabieg marketingowy. Kuba Wojewódzki dzięki nim zyskał rozgłos, przypomniał o sobie i swoim programie, na czym mu zależy, bo ostatnio popularność jego talk-show malała.

(KRY, 10.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.