Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Biełsat chce mieć więcej pieniędzy z reklam

Oferta reklamowa kanału jest skierowana do podmiotów zainteresowanych m.in. rynkiem białoruskim (fot. archiwum Press)

Nadawana przez TVP Telewizja Biełsat chce pozyskiwać więcej pieniędzy z emisji reklam. W związku z większą oglądalnością zmienia cennik emisji spotów.

Kanał od 2009 roku jest reprezentowany przez biuro reklamy TVP. Teraz oferta reklamowa stacji została rozwinięta.

- Biełsat opracował profesjonalną ofertę oraz ma pełną opiekę biura reklamy TVP. Stacja była już wcześniej w ofercie i emitowała reklamy, ale teraz kładziemy większy nacisk na komercjalizację w związku z przypływem widzów, spowodowanym sytuacją na Białorusi, a także rozwojem internetowych kanałów dystrybucji produktów medialnych - mówi "Pressowi" Miłosz Dobrzyński, główny specjalista ds. promocji TV Biełsat.

Według cennika na czerwiec koszt zakupu 30-sekundowego spotu to 90 zł. Oferta reklamowa kanału jest skierowana do podmiotów zainteresowanych m.in. rynkiem białoruskim.

- Z racji tego, że głównym językiem emisji Biełsatu jest białoruski, zaś część programów jest nadawana w dominującym tak na Białorusi, jak i w wielu innych państwach postsowieckich języku rosyjskim, reklamy na naszej antenie mogą być emitowane w tych dwóch językach - dodaje Dobrzyński.

Telewizja Biełsat utrzymuje się głównie z dotacji od Ministerstwa Spraw Zagranicznych i od międzynarodowych instytucji. W tym roku MSZ przeznaczył dla TV Biełsat 22,5 mln zł. Kanał jest też współfinansowany przez Telewizję Polską. Stacja ruszyła w grudniu 2007 roku.

(MNIE, 10.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.