Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa badaczy z Kantara tworzy nową agencję badawczą

Michał Ścibor-Rylski, Katarzyna Król i Krzysztof Tomczak (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Król, Michał Ścibor-Rylski i Krzysztof Tomczak po odejściu z Kantara założyli firmę badawczą Minds & Roses.

"Kantar dokonuje przemyślanego strategicznego wyboru pewnych obszarów badawczych, w których jest w stanie osiągać marżę satysfakcjonującą jego właścicieli. My idziemy inną drogą: mamy zarówno doświadczenie, jak i ambicję holistycznego rozumienia biznesu i potrzeb naszych klientów" - mówi cytowany w komunikacie Tomczak, członek zarządu Minds & Roses. "Nasi klienci potrzebują specjalistycznej wiedzy z obszarów takich, jak marka, innowacje, komunikacja czy shopper. Potrzebują też umiejętności uchwycenia pełnego obrazu" - dodaje.

Katarzyna Król jest badaczką jakościową, ekspertką od innowacji, budowy marek zrównoważonych i wdrażania ekonomii cyrkularnej od strategii marek. W branży badawczej pracuje od 13 lat.

Michał Ścibor-Rylski to nauczyciel akademicki i badacz jakościowy, specjalizuje się w grywalizacji w badaniach marketingowych, projektowaniu metod badawczych i gier. W branży od 15 lat.

Krzysztof Tomczak jest jednym z z założycieli SMG/KRC, w branży od 29 lat.

(jsx, 28.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.