Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eskadra sprzedaje siedzibę, by ratować budżet

Siedziba agencji Eskadra została wystawiona na sprzedaż (fot. screen/Facebook.com/Mateusz Zmyslony)

Krakowska agencja reklamowa Eskadra zmienia siedzibę na mniejszą. Pieniądze uzyskane ze sprzedaży należącego do spółki budynku zostaną przeznaczone na jej dofinansowanie.

Eskadra to jedna z najstarszych lokalnych agencji reklamowych - działa już niemal 30 lat. Jej klientami są m.in.: Tatrzański Park Narodowy, Mazda Motor Polska, Grupa Azoty, Mayland Real Estate, Mercedes-Benz Polska, Polskie Linie Lotnicze LOT, Kruk.

Jak wyjaśnia Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny i założyciel Eskadry, agencja dość mocno została dotknięta kryzysem związanym z pandemią. - Mieliśmy niekorzystne portfolio klientów, a także duży pakiet klientów eventowych - mówi Zmyślony.

Szanowne Znajome, szanowni Znajomi. Mam na sprzedaż jedną z najpiękniejszych działek w Krakowie. Blisko centrum, a w...

Opublikowany przez Mateusza Zmyslonego Piątek, 27 listopada 2020

Agencja musiała dokonać redukcji zatrudnienia - z ponad 50 pracowników zostało kilkunastu. - Dla nich potrzebujemy mniejszej siedziby, szukamy takiej w centrum miasta. A pieniądze uzyskane ze sprzedaży przeznaczamy na pomoc finansową dla spółki - wyjaśnia Zmyślony. "Proszę nie robić smutnych minek, tylko lajkować, udostępniać i komentować, bo tak możecie mi pomóc w sprzedaniu tego. Takie czasy" - napisał Zmyślony na swoim profilu, gdzie została wystawiona oferta sprzedaży siedziby agencji.

Jak informuje Zmyślony, firma zmienia nieco profil działalności - pracuje nad usługami z obszaru streamingu seriali i gier komputerowych. Dodaje, że ma już klientów z tego obszaru, lecz na razie nie podaje szczegółów. - Pandemia pokazała, w jakim kierunku zmienia się rynek, i bardzo te zmiany przyspieszyła - mówi Zmyślony.

W związku z pandemią koronawirusa agencja oS3 całkowicie zrezygnowała z posiadania siedziby, a FCB Bridge2Fun przeniosła ją do kawiarni.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 02.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.