Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Globalny e-commerce Carlsberg Group dla Pathfinder 23

Umowa Grupy Carlsberg i Pathfinder 23 obowiązuje do 2022 roku (fot. materiały prasowe)

Grupa Carlsberg powierzyła agencji Pathfinder 23 realizację najważniejszych globalnych działań z zakresu e-commerce.

Jako zwycięzca przetargu polska spółka będzie odpowiedzialna za strategię sprzedaży online marek Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, Brooklyn i Tuborg. Pathfinder 23 zajmie się dostosowaniem i tworzeniem zestawów narzędzi e-commerce. Do automatyzacji procesów w tej dziedzinie grupa Carlsberg wybrała firmę technologiczną Synthrone, która tak jak Pathfinder 23 jest częścią holdingu Brand New Galaxy. Umowa obowiązuje do 2022 roku.

Pathfinder 23 specjalizuje się w opracowywaniu strategii e-commerce, analityce handlu elektronicznego oraz projektowaniu sprzedaży online. Agencja wdraża także globalne strategie prezentacji produktów w sieci. Pathfinder 23 jest częścią Brand New Galaxy – globalnego holdingu marketingowo-technologicznego.

(AMS, 30.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.