Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lethe została udziałowcem DDOB. Agencja stawia na e-commerce

Bartłomiej Sibiga założył DDOB w 2016 roku (fot. Wojciech Surdziel/Wosu.pl dla "Press")

Polska firma technologiczno-odzieżowa Lethe kupiła 44 proc. udziałów w Daily Dose of Beauty (DDOB), agencji influencer marketingu i social mediów.

Lethe ma sieć sklepów internetowych i jest twórcą rozwiązań technologicznych w dziedzinie e-commerce. Jej właściciel Jakub Chmielniak objął mniejszościowy (44 proc.) pakiet udziałów w DDOB. Połowa udziałów w firmie pozostała w rękach jej założyciela Bartłomieja Sibigi, a pozostałe należą do Mateusza Krogulca, managing directora Szeri by DDOB (5 proc.) i Aleksandry Szkiłądź (1 proc.). Strony nie podają wartości transakcji.

Lethe specjalizuje się w rozwijaniu rozwiązań technologicznych na potrzeby własnych sklepów e-commerce, m.in. Carpatree, Aloha from Deer i Mr Gugu & Miss Go. Firma ma szwalnię i magazyn, dzięki czemu prowadzi biznes od produkcji po logistykę i sprzedaż. Spółka szacuje, że zamknie 2020 rok przychodem w wysokości 50 mln zł. Szef Lethe zwraca uwagę, że influencerzy dają kilkanaście procent przychodu jego firmy. - Celem akwizycji jest pozyskanie dodatkowych kompetencji influencerskich i rozległej sieci kontaktów. Stworzyliśmy e-commercową aplikację streamingową Corner, przy promocji której wykorzystamy bazę twórców DDOB – zapowiada Jakub Chmielniak.

DDOB chce rozszerzyć działalność, oferując tradycyjnym firmom offline'owym rozwój kanałów internetowych. - Zamierzamy im w tym pomóc i przedstawiamy kompleksową ofertę wejścia w e-commerce. Szukamy do tego celu stabilnych partnerów, najlepiej producentów, z którymi będziemy chcieli przygotować przeznaczone do internetu strategie i jednocześnie zabezpieczyć oraz rozwijać ich biznes w sieci – informuje Jakub Chmielniak.

Bartłomiej Sibiga liczy, że do końca 2022 roku 40 proc. przychodu DDOB będzie pochodziło z działań e-commerce, które powstaną dzięki kompetencji specjalistów Lethe.

Założona przez Bartłomieja Sibigę w 2016 roku agencja DDOB do lipca br. należała do Grupy AdNext, która w ostatnich latach miała pakiet kontrolny udziałów, a prezesem DDOB był w tym okresie Michał Łubisz. 13 lipca Sibiga wrócił na stanowisko prezesa, wcześniej odkupując udziały od Grupy AdNext – po tej transakcji należało do niego 95 proc., a pozostałe 5 proc. miał Mateusz Krogulec.

W 2018 roku DDOB przejęła agencję influencer marketingu Szeri.com. Platforma społecznościowa Ddob.com zrzesza ponad 70 tys. influencerów.

(IKO, 16.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.