Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartłomiej Sibiga ponownie prezesem DDOB

Bartłomiej Sibiga założył DDOB w 2016 roku (fot. Wojciech Surdziel/Wosu.pl dla "Press")

Bartłomiej Sibiga wrócił na stanowisko prezesa Daily Dose of Beauty (DDOB), agencji influcencer marketingu i social mediów. Jednocześnie przejął pakiet kontrolny w założonej przez siebie agencji, odkupując udziały od Grupy AdNext. 

Sibiga założył DDOB w 2016 roku. Początkowo miał 80 proc. udziałów, które stopniowo odsprzedawał. W ostatnich latach nie miał pakietu kontrolnego, lecz 41,7 proc. udziałów w agencji, a 53,3 proc. należało do Grupy AdNext, z czego 27,4 proc. do spółki KBZ Management, której właścicielami są Rafał Oracz, Michał Janiak i Michał Tober. Część udziałów (13,6 proc.) należała do Michała Łubisza, który 17 października 2018 roku został prezesem DDOB, zastępując Bartłomieja Sibigę.

13 lipca Sibiga wrócił na stanowisko prezesa DDOB. Jednocześnie odkupił udziały od Grupy AdNext – należy do niego obecnie 95 proc., a resztę ma Mateusz Krogulec, managing director w Szeri by DDOB.

- Negocjacje z AdNextem były długotrwałe – mówi "Presserwisowi" Bartłomiej Sibiga, nie podając jednak kwoty, którą zapłacił za przejęcie pakietu kontrolnego firmy. - AdNext był świetnym partnerem, ale strategicznie chcę teraz rozwijać firmę w innym kierunku, a do tego muszę mieć swobodę działania i decyzyjność – komentuje Sibiga.

Wiosną w rozmowie z "Press" (przed kryzysem gospodarczym wywołanym pandemią koronawirusa) Sibiga zapowiadał na ten rok m.in. rozwój DDOB Cash. W kwietniu firma otworzyła sklep e-commerce DDOB Shop, a od czerwca wraz ze stacją TVN realizuje program "Fame czy Shame".

Agencja DDOB zakończyła 2019 rok z zyskiem 76,5 tys. zł netto, podczas gdy rok wcześniej miała stratę 202 tys. zł – wynika z danych Krajowego Rejestru Sądowego. Przychody agencji w 2019 roku wyniosły 8,3 mln zł netto, co oznacza wzrost o 102 proc. względem 2018 roku. W minionym roku DDOB przy współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju uruchomiła program, którego celem jest zbadanie społeczności DDOB i sprawdzenie zdolności twórców internetowych do stworzenia platformy crowdsourcingowej. Ponadto spółka rozwijała narzędzie analityczne do badania i wyszukiwania influencerów, rozwijała autorski system monet (DDOB coiny) i zreorganizowała prace zespołów.

(IKO, 15.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.