Dział: INTERNET

Dodano: Październik 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filip Połoska odchodzi z Noizz, Oliwia Bosomtwe nową redaktorką naczelną

Filip Połoska został redaktorem naczelnym serwisu Noizz.pl w 2017 roku (fot. materiały prasowe)

Oliwia Bosomtwe z początkiem listopada obejmie stanowisko redaktorki naczelnej Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska). Filip Połoska, dotychczas sprawujący tę funkcję, odchodzi z firmy. Ma się zająć własnym projektem. 

Oliwia Bosomtwe od dwóch lat jest dziennikarką Noizz.pl. Wcześniej była związana z magazynem "Wysokie Obcasy Praca", przez kilka lat współpracowała także z magazynem "Res Publica Nowa" i z czasopismami naukowymi.

Filip Połoska, który z końcem października odchodzi z Ringier Axel Springer, został naczelnym serwisu w 2017 roku. – To był dla mnie skok na głęboką wodę, ogromnie intensywny okres, w którym się bardzo dużo nauczyłem, ale czuję, że moje zadanie zostało wykonane i że jestem w takim momencie życia, że potrzebuję kolejnego dużego skoku – mówi Połoska "Presserwisowi". – Będę pracował nad własnym projektem, ale w tym momencie nie mogę powiedzieć nic więcej. Wszystko powinno być jasne do końca roku – dodaje.

W marcu 2019 roku Filip Połoska objął funkcję międzynarodowego redaktora naczelnego Noizz. Odpowiadał za koordynację polityki redakcyjnej Noizz na sześciu rynkach: w Polsce, w Serbii, Rumunii, Niemczech, na Słowacji oraz na Węgrzech.

Press

Oliwia Bosomtwe z serwisem Noizz.pl jest związana od dwóch lat (fot. materiały prasowe)

Z początkiem listopada nastąpią także zmiany w strukturze zarządzania rozwojem Noizz. Magdalena Ignatowicz, dotychczasowa business development manager Ofeminin i Noizz, obejmie stanowisko head of business development Noizz, Ofeminin i będzie odpowiadała za rozwój biznesowy i dywersyfikację przychodów obu serwisów.

Michał Bachowski, od września 2018 roku redaktor działu design Noizz.pl i creative content manager, obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego Noizz i będzie odpowiadał za wszystkie kreatywne akcje i kampanie tego serwisu.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, we wrześniu Noizz.pl miał 7,22 mln odsłon (wzrost o 39,49 proc. w porównaniu z wrześniem 2019) i odwiedziło go 2,78 mln użytkowników (wzrost o 28,64 proc.).  

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(BAE, JSX, 15.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.