Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 01, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza XXIV edycja konkursu Grand Press. Od tego roku zgłoszenia tylko online

Laureatów poznamy w grudniu podczas uroczystej gali w Muzeum Polin w Warszawie, transmitowanej na żywo w Canal+ i na profilu magazynu „Press” na Facebooku

Od 1 października magazyn „Press” przyjmuje zgłoszenia do XXIV edycji konkursu Grand Press 2020. Od tego roku prace na konkurs mogą być zgłaszane wyłącznie drogą elektroniczną poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.grandpress.pl.

Grand Press to największy konkurs dziennikarski w Polsce. Organizatorami 24. edycji konkursu są tradycyjnie magazyn „Press” oraz Fundacja Grand Press. Jak co roku jury przyzna nagrody za najlepsze materiały dziennikarskie, a kolegia redakcyjne wybiorą Dziennikarza Roku 2020.
Konkurs składa się z dwóch zasadniczych części: rywalizacji w kategoriach tematycznych Grand Press oraz konkursu na Dziennikarza Roku.
Oprócz nich zostaną przyznane również nagrody: Grand Press Digital, Grand Press Economy, Nagroda im. Bohdana Tomaszewskiego oraz tegoroczna nowość – Książka Reporterska Roku.
Zgłoszenia prac do nagród Grand Press 2020 przyjmowane będą wyłącznie drogą elektroniczną do 2 listopada br.
Ocenione zostaną materiały prasowe, radiowe, telewizyjne oraz internetowe opublikowane albo wyemitowane w mediach, w języku polskim, między 1 listopada 2019 roku a 31 października 2020 roku.
Można je zgłaszać w kategoriach: News, Dziennikarstwo śledcze, Publicystyka, Reportaż (prasowy/internetowy, radiowy, telewizyjny/wideo), Wywiad, Dziennikarstwo specjalistyczne.
Regulamin konkursu, zawierający szczegóły dotyczące nowych zasad naboru zgłoszeń, znajduje się na stronie www.grandpress.pl. Tam również można zapoznać się z opisami kategorii konkursowych.

Ponadto już po raz 24. kolegia redakcyjne polskich mediów wybiorą Dziennikarza Roku. Kandydatów będzie można zgłaszać do 1 grudnia.

Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w grudniu br. w Muzeum Polin w Warszawie, transmitowanej na żywo w Canal+ i na profilu magazynu „Press” na Facebooku.
Organizatorami konkursu są: magazyn „Press” i Fundacja Grand Press
Mecenas konkursu: Kulczyk Investments
Partnerzy konkursu: Grupa Lux Med, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS
Partner nagrody Grand Press Economy: Allegro
Partner nagrody Grand Press Digital: Facebook
Partner Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego: BNP Paribas Bank Polska
Partner nagrody Książka Reporterska Roku: Miasto Sopot
Partner gali: British American Tobacco
Główny patron medialny: Canal+

(CP, 01.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.